Dobrý den,
jsme si vědomi, že rozhodně neoplýváte radostí, když máte problém s Vaším zbožím. To stejné je i v našem případě. Přesto Vás požádáme o přečtení těchto informací, abychom zrychlili co nejrychleji Vaši reklamaci a ukončili tak Vaše trápení a obě dvě strany mohly být spokojeny.
Tento reklamační formulář slouží k rychlé komunikaci s naším reklamačním oddělením a je prvním krokem k úspěšnému řešení Vašeho problému.
Vyplněním a odesláním všech požadovaných údajů urychlíte celý proces reklamace a upřesníte charakter závady.
Nezapomeňte, prosím, vyplnit číslo objednávky a kontakt na Vaši osobu.
Rovněž důležité jsou i podrobné informace o Vašem problému. Prosíme tímto o detailní popis závady ( při popisu závady uvádějte označení jednotlivých součástí zboží dle montážního návodu, je-li ke zboží přiložen), aby mohli naši technici co nejpřesněji analyzovat problém a co nejefektivněji nalézt řešení k oboustranné spokojenosti. Dále připojte k formuláři i detailní fotografie závady a celkový snímek poškozeného nábytku. V nejbližším možném termínu se Vám ozve náš reklamační technik, který s Vámi reklamaci vyřídí.
Děkujeme za Váš čas a pevně věříme, že tímto dojde k maximální spokojenosti z Vaší strany.
POZOR : MÍSTO PRO ZASLÁNÍ ZBOŽÍ ZPĚT Vám vždy bude písemně z naší strany potvrzeno a odsouhlaseno.