ZOBRAZIT / SKRÝT KATALOG

Proč nakoupit na VYBER SI TO

  •   Nábytek za NEJNIŽŠÍ CENY NA TRHU Jedním z hlavních cílů VyberSito.cz je poskytovat zákazníkům nábytek za nejnižší ceny na trhu. Díky spolupráci s předními výrobci a dodavateli nábytku jsme schopni nabídnout široký sortiment kvalitního nábytku za bezkonkurenční ceny. Naše ceny jsou pravidelně porovnávány s cenami konkurence, abychom zajistili, že našim zákazníkům nabízíme nejlepší možné nabídky. Ať už hledáte levný nábytek, nebo luxusní kousky, u nás najdete vše, co potřebujete, za ceny, které vás příjemně překvapí. Navíc u nás můžete využít řadu slev a akcí, které vám pomohou ušetřit ještě více. Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a získejte exkluzivní nabídky a slevy, které jinde nenajdete. Pokud hledáte kvalitní nábytek za nejlepší ceny na trhu, nehledejte nic jiného než VyberSito.cz. Garantujeme vám, že u nás najdete vše, co potřebujete, za ceny, které vás ohromí.
  •   Více než 100 TIS. SPOKOJENÝCH ZÁKAZNÍKŮ S radostí Vám můžeme oznámit, že jsme zobchodovali do této chvíle více než 100 tis. ZÁKAZNÍKŮ . Jsme hrdi na to, že se nám tito zákazníci opakovaně vrací a kupují zboží právě u nás.
  •   Dotovaná doprava již od 2000,- Kč Dotovaná doprava z naší strany u nás začíná již od 1790,- kč. VLOŽTE ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A V 2. KROKU okamžitě uvidíte, jakou cenu dopravy má Váš vybraný produkt. Budete velmi mile překvapeni!
  •   Nábytek Vám dodáváme v průměru do 4 dnů Můžeme Vám s radostí oznámit, že dodáváme nábytek v průměru do 4 dnů. Google náš doporučuje 4,5 z 5 hvězdiček. Zde najdete skutečné recenze o naší firmě ....
  •   Každodenní SUPER AKCE! Každý den se Vám snažíme přinášet nové a nové SUPER akce a tím pádem co nejlepší možné ceny na trhu.
Zasílat novinky
Chcete-li dostávat do své e-mailové schránky aktuální akce zaregistrujte se.

Poslední newsletter zde:

Cenové bomby pro tento týden

Facebook

Reklamační řád

Tento reklamační řád je platný od 1. 6. 2012 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů. Tento reklamační řád je k dispozici v sídle prodávajícího nebo jako dokument na www.vybersito.cz.

Co byste hned na úvod měli vědět : 

1. U nás ve VYBER SI TO  je záruka vyřešení reklamace v průměrném čase jednoho týdne. Ojediněle se může stát problém, který vyřešíme víc než v jednom měsíci. Zákazník je ale vždy informován.

2. Při řešení reklamace u nás nikam nemusíte chodit popř. jezdit, vše vyřešíme za Vás.  V 99% je zboží rozbité vinou přepravy. Pokud tuto skutečnost zjistíte na první pohled při dodání zboží, IHNED sdělte tuto skutečnost řidiči a přeberte zboží s výhradou, který Vám zboží doručil. Pokud jste takto neučinili přímo na místě MUSÍTE max. do 3 dnů od dodání zboží informovat přepravce. Pokud takto neučiníte, není možné akceptovat špatně dodané zboží. Dále zboží zkontrolujte, komplet vybalte. 
Pokud nebylo na první pohled znát poškozené zboží a Vy jste to zjistili až při rozbalení zboží, požádáme v obou případech o vyplnění komplet tohoto formuláře ( nutné doplnit číslo objednávky, fota o skutečném stavu, číslu dílu, který reklamujete viz. příslušný návod u zboží atd. ), klikněte na odkaz https://www.vybersito.cz/sekce/reklamacni-formular/ . Po vyplnění odešlete a budete Vás do 24 hodin kontaktovat ohledně stavu Vaší reklamace s následným postupem.

3. Když je velký problém, např. komplet rozbito, vyměníme zboží za zboží, pokud je fyzicky přítomno na expedičním skladu. Pokud není, vyměníme, jakmile nám zboží dorazí na expediční sklad. Stále platí vyplnění komplet reklamačního formuláře. Přednost, v expedici, v TĚCHTO PŘÍPADECH mají VŽDY tyto reklamace.

4. Reklamace je platná pouze tehdy, je-li komplet vyplněn reklamační formulář a proběhla následná reakce z naší strany, tj. VYBER SI TO.cz.

4. POZOR : MÍSTO PRO ZASLÁNÍ ZBOŽÍ ZPĚT k nám Vám vždy z naší strany musí být odsouhlaseno .


I. Všeobecná ustanovení

Reklamační řád popisuje běžnou obchodní spolupráci mezi kupujícím a prodávajícím, kterým je KROSIT s.r.o. Brno. Kupující, kterým může být podnikatel nebo spotřebitel, je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními a dodacími podmínkami ještě před objednáním zboží. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s níže uvedeným reklamačním řádem.

Převzetím zboží u podnikatelů je okamžik jeho předání prvnímu přepravci. V případě, je-li kupujícím spotřebitel, je to okamžik převzetí zboží od dopravce. Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura nebo prodejka - dále jen záruční list) se zákonem uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, délka záruky, cena, množství ...).

II. Délka záruky

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců* pro spotřebitele**. Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit. Délka záruční doby je vždy vyznačena na záručním listě nebo jiném prodejním dokladu sloužícím jako doklad o záruce. Záruční doba se skládá ze zákonné lhůty (24 měsíců) a případně prodloužené záruční lhůty.

Je-li kupujícím spotřebitel, v rámci zákonné záruční lhůty se reklamace řídí zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, oba zákony v platném znění, s přihlédnutím k upřesněním v tomto reklamačním řádu. U prodloužené lhůty se reklamace řídí výhradně tímto řádem.

*Výjimku může tvořit zboží prodávané se slevou (zboží poškozené, použité, nekompletní atd.). Je-li kupujícím spotřebitel a jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím, a práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců. Tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci. U věcí prodávaných za nižší cenu z důvodu vady či nekompletnosti se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. **U vybraných produktů je výrobcem záruka pro kupující, kteří nejsou spotřebitelem, omezena. Zákonná práva koncového zákazníka (spotřebitele) tím nejsou nijak dotčena, záruka pro něj platí dle zákona.

III. Záruční podmínky

  1. Kupující, který není spotřebitelem je povinen, a kupujícímu, který je spotřebitelem, je doporučeno, aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice apod.) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou, s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
  2. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu reklamace@vybersito.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
  3. Místem pro uplatnění reklamace je sídlo společnosti KROSIT s.r.o. - reklamační (informační) oddělení, Zakřany 52, Zakřany 66484. U zboží, kterému je na území ČR poskytován autorizovaný servis, doporučujeme kupujícímu v zájmu urychlení reklamace uplatnit tuto přímo v autorizovaném servisním středisku, nebo v místě prodávajícího.
  4. Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na adresu provozovny. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží. Tento postup je doporučen i kupujícímu spotřebiteli, pokud neprokáže a nedoloží uvedené skutečnosti jinak.
  5. Kupující doloží platnost záruky předložením nákupního dokladu, pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, též doloží doklad o reklamaci. Na nabývacím dokladu (nákupní nebo reklamační doklad) musí být stejný výrobek a v případě, že výrobek obsahuje seriové číslo pak i stejné seriové číslo. Tento postup je doporučen i kupujícímu, který je spotřebitelem, pokud neprokáže a nedoloží skutečnosti jinak.
  6. Záruka se nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením, použitím v rozporu s uživatelskou příručkou, je-li ta součástí dodávky.Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá:
    a) mechanickým poškozením zboží,
    b) elektrickým přepjetím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) např. u elektrických lamelových roštů,
    c) používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobce určeno,
    d) neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží,
    e) zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
    f) provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
    g) zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ořezání, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
    h) zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.
     
  7. Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Pro uvedení závady doporučujeme písemnou formu.
  8. V případě, že zákazník souhlasí s placenou opravou, bude účtována dle aktuálního platného ceníku.
  9. Pro bezproblémové přijetí reklamace prodávající doporučuje, aby zboží nebo jeho součásti bylo k reklamaci předáváno v neznečištěné formě, a aby splňovalo základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení. 

      

IV. Způsob vyřízení reklamace

Je-li kupujícím spotřebitel:

Shoda s kupní smlouvou

Je-li kupujícím spotřebitel, v případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl, nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

Je-li kupujicím spotřebitel, má v závislosti na povaze vady při uplatnění zákonné záruky tato práva:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.
  • jde-li o vadu neodstranitelnou, bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, tatáž práva spotřebiteli náleží, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití.
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.
  • jde-li o již smontované zboží, vždy individuálně řešíme vrácení a následné vyplacení. Nemusí být vždy vyplaceno 100% v plné Vámi zakoupené výši.

V případě slevy nelze později reklamovat zboží pro vadu, za niž byla sleva poskytnuta.

Je-li kupujícím spotřebitel, o reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nazapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Tato lhůta není závazná ke kupujícímu, který je podnikatel a tudíž jeho vztah s prodávajícím upravuje Obchodní zákoník.

Prodávající vydá kupujícímu spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejim obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení.

V případě vyšší slevy u jednotl. výrobků a to více jak 50% si dovoluje firma KROSIT s.r.o. odstoupit od kupní smlouvy z důvodu možnosti již prodaného zboží, který byl v tu chvíli v akci.    

Je-li kupujícím podnikatel:

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, bude zboží opraveno. Pokud není oprava možná a povaha vady nebrání obvyklému užívání, může se prodávající s kupujícím dohodnout na přiměřené slevě z ceny zboží. V případě slevy nelze později tuto vadu reklamovat.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, prodávající je oprávněn vadné zboží vyměnit za zboží se stejnými, nebo podobnými užitnými vlastnostmi nebo vystaví dobropis.

  1. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou, je další případné reklamace považována za první reklamaci zboží. Doba trvání reklamace se počítá od následujícho dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace. O vyřízení je zákazník informován e-mailem, který uvedl již při nákupu.
  2. Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem. Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího.
  3. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy měla být oprava provedena, a byla-li provedena později, do jednoho měsíce od vyrozumění o jejím provedení (tj. zpravidla do 60 dnů od data podání reklamace) je prodávající, dle § 656 Občanského zákoníku, oprávněn účtovat při výdeji reklamace částku za uskladnění.
  4. Při výdeji zboží po vyřízení reklamace je kupující povinen předložit doklad, na základě kterého byla věc přijata do reklamace a musí prokázat svoji totožnost OP nebo platným cestovním pasem.

V. Spotřební materiál

Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (lamela, potahová látka, baterie apod.), je jeho životnost 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak.

VI. Bezplatný servis

V případě, že u výrobku je výslovně uvedeno, že po uplynutí 24 měsíční záruční lhůty se na výrobek vztahuje bezplatný servis, pak bude takový produkt v případě vady přijat i po lhůtě 24 měsíců a bude opraven nebo vyměněn za jiný kus se stejnými nebo lepšími parametry.

Co byste měli vědět na závěr:
Po roce užívání musíte nárok na reklamaci prokázat. Zákonná dvouletá záruka za jakost, na kterou jsme byli zvyklí, od 6. ledna 2023 končí. Nově platí, že jestliže se vada na zboží projeví do dvou let po zakoupení, ale už uběhla lhůta prvních 12 měsíců, role se obracejí. Nyní je na zákazníkovi, aby prokázal, že vada nevznikla jeho vinou, ale existovala již v době předání zboží. Na základě prokázání prodejce uzná, či neuzná reklamaci.

      

Vypracováno v souladu s Občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb. § 598, 616-627 a zák. č. 634/1992, oba v novelizačním znění.

 

Jejda, cítím se nějaký prázdný....naplníš mě ? :)

 Zpracovávám data